Wednesday, November 17, 2010

Crosul 15 Noiembrie 1987

Crosul din 15 noiembrie a ajuns la editia a 21-a iar in fiecare an l-am observat din afara, anul aceasta m-am hotarat sa particip si sa gust putin din acest gen de competitii. La inceputul anului am inceput sa alerg gandindu-ma ca o sa ma ajute la mtb iar pe parcursul verii am realizat ca e placut si usor. Toate au culminat cu participarea la Duatlonul Cetatea Brasovului la proba individuala, aici am inteles ca pot alerga dar am nevoie de multa anduranta pentru a tine pasul cu adversarii. M-am decis sa particip si la cateva competitii strict de alergat, primul fiind acest cros de 5km, asa ca am introdus in antrenament si alergatul alaturi de ciclism.
Ultimele 2 saptamani inainte de concurs am fost ocupat cu munca si am cam neglijat antrenamentele, si din nou am resimtit efectele…
Am participat alaturi de Liviu si Adi daca se poate spune asa, de Liviu am incercat sa ma tin cat mai mult dar avand in vedere ca se antreneaza ca la carte a trebuit sa raman in spatele lui dupa primul km. Asfaltul nu m-a avantajat deloc, detest sa alerg pe suprafete tari, simteam ca-mi ploscaie adidasii la fiecare pas. In preajma km 2 a inceput sa ma doara ficatul, durere pe care rar o intalnesc dar probabil din cauza ritmul sustinut (puls 198) cu care nu m-am mai intalnit pana acum avea si ficatul dreptatea lui (sau poate cele 2 beri de asera). Adi m-a ajuns la km 3 cand acidul lactic se acumulase si simteam ca imi iau foc tibiile. El mergea intr-un ritm satisfacator si am incercat sa ma concentrez mai mult alaturi de el. Cand mai era doar un km a disparut durerea de ficat si am sprintat putin pana la finish.
Timpul cu care am terminat a fost multumitor pentru mine 22min–5km dar foarte slab in comparatie cu ceilalati concurenti. Cursa nu mi-a placut deloc si nici prestatia mea, din nou imi este amintit ca doar cu patru mici antrenamente inainte de un concurs nu faci mare lucru; trebuie sa perseverez !
Dar totusi a fost interesant, am terminat cu Adi pe locurile 262 si 263 iar Liviu care a terminat cu 2 minute inaintea noastra a fost pe 145, ca sa nu mai zic ca in total au fost 1400 de participanti, 800 baieti si 600 fete (incredibil ce numar de participanti au concursurile de genul acesta).
Trebuie sa le multumesc pentru incurajari prietenilor, Iuliei, Danei, lui Gavin Trith de la sportsworld.ro si nu in ultimul rand colegilor de munca. Sa ne vedem gafaind cu spor si la alte competitii de alergat…

Mai multe poze aici: Crosul 15 Noiembrie


No comments:

Post a Comment