Wednesday, November 17, 2010

Campionatele Nationale de Ciclocros

Timp de 4 zile Poiana Brasov a gazduit campionatele nationale de ciclocros, o serie de curse care ar trebui sa fie etalonul competitiilor din aceasta ramura la noi in tara.
Sambata am avut ocazia sa asist la “campionat” impreuna cu Sebi si 3 amici de-ai lui veniti in vizita in Brasov, unul dintre ei chiar participand la amatori. Din nou am fost dezamagit, ca si la Cupa Tampa, aceleasi minusuri grosolane. Am putut sa parcurg traseul intre concursul juniorilor si al amatorilor dar fara sa ma minunez, traseul e placut dar prea putin amenajat…deci anost. Despre spectatori nu mai zic nimic, au lipsit cu desavarsire asa ca atmosfera de pe traseu a fost aproape moarta, doar la categoria elite s-au mai strans cativa oameni, probabil din staful concurentilor.



Noroc ca baietii cu care venisem vroiau si o tura prin zona Brasovului asa ca am parasit curand “campionatele”. Am revenit dupa cateva saptamani de munca intensa si antrenament zero, fapt ce l-am resimtit din plin pe toata durata turei. Din Poiana am coborat pe sosea, unde din cauza franelor si a cauciucurilor uzate am reusit sa cad spectaculor intr-un ac de par, din fericire masina de pe contrases a reusit sa ma ocoleasca si m-am ales doar cu o julitura superficiala.
Baietii au fost extrem de entuziasti si plini de energie, iar eu a trebuit sa fac pe ghidul cam de la coada plutonului, singurele portiuni bune pentru mine au fost coborarile pe care le cunosteam foarte bine. Intotdeauna mi-a placut sa rulez prin padure toamna si o zi mai splendida decat cea pe care am prins-o noi nu se putea, soare si multe frunze pe jos. Cu frunzele sa nu va puneti ca ascund multe lucruri sub ele si asta o pot confirma baietii care au facut nunostinta cu pamantul de cateva ori din cauza santurilor si radacinilor de sub covor. Traseul urmat a fost unul pe care eu il apreciez foarte mult: Schei – Pietrele lui Solomon – Valea cu apa – Poiana lui Stechil – Saua Tampei – Vf. Tampa – Racadau – Dobrogeanu Gherea – Livada si bineinteles la final o bere in Draft.
Se pare ca anul aceasta vremea tine cu noi, nu mi-as fi inchipuit ca o sa prindem o zi asa placuta de biciclit la inceput de noiembrie, dupa toate previziunilor m-as fi asteptat sa aveam zapada deja. Asadar sa ne vedem pe afara, la ture…

Ceva poze gasiti si aici: Campionatele Nationale de Ciclocross - Poiana Brasov


No comments:

Post a Comment