Friday, October 22, 2010

Ride The Great Divide


Azi va prezint un film de exceptie: Ride the Divide este povestea celui mai dificil concurs de mountain bike din lumea, asa se lauda ei. Si pe buna dreptate, un concurs care traverseaza Statele Unite ale Americii de la nord la sud, din Canada pana in Mexic. Traseul are 4345 de km lungime, si altitudine cumulata echivalenta cu urcarea pana pe Everest de la nivelul marii de 7 ori. Toate astea aproape de unul singur, fara asistenta, fara check pointuri, fara suporteri... De la prima editie a competitiei au participat mai putin de 100 de rideri dintre care mai putin de 40 au reusit sa termine. O poveste incredibila care merita toata atentia.

Eu am urmarit competitia din 2009 prin blogul lui Jill Homer dar pana acum nu am stiut de existenta vreunui film pe tema asta. Un antrenament pe trainer mi-a oferit ocazia sa-l vizionez si am ramas cu o parere foarte buna despre film si despre competitia in sine. Vi-l recomand cu cea mai mare placere.

P.S. Pentru a gasi filmul- "google it" sau urmati linkul (e valabil doar cateva zile)

No comments:

Post a Comment