Tuesday, October 12, 2010

Back on the road again

Dupa o lunga perioada de leneveala, cam de vreo luna, am revenit pe 2 roti intr-o tura usoara de sosea. Dupa duatlonul de la Brasov am intrat in pauza dintre sezoane, adica o perioada in care pur si simplu nu am facut nimic, am avut si motive personale dar mi-am si dorit un repaus total exact in perioada asta. Dar gata... ajunge! In curand o sa incep antrenamentul de iarna si mi-am propus ca 2-3 saptamani sa incep treptat cu ture usoare pe afara, asta cat timp vremea imi permite.
Dupa munca am zbunghit-o repede pe sosea, ca sa profit de ultima ora de soare. Desi vremea a fost cea mai frumoasa din ultimele 2 saptamani, temperatura nu a fost chiar grozava. 14 - 15 grade combinate cu vantul si transpiratia rece de pe spate nu prea mi-au placut dar la cat de dor mi-a fost de pedalat ar fi fost imposibil sa nu ma simt excelent.
M-am bucurat ca am iesit si m-am simtit linistit si calm pe sosea, iar zona Sanpetru - Harman m-a ferit si de traficul greu. In departare, pe Postavaru', zapada domneste de weekendul trecut si pare ca nu vrea sa plece pana la primavara, probabil ca o sa fiu norocos daca mai prind toamna asta cateva ture ca cea de azi...

Un BUFF e musai pe sosea !
Harman
Masivul Piatra Mare si Postavaru

No comments:

Post a Comment