Friday, September 10, 2010

Promo Duatlon Cetatea Brasovului


Intr-o joi si intr-o vineri am iesit la shooting cu organizatorii Duatlonului de la Brasov si cativa prieteni, cu scopul de a incropi ceva imagini de pe traseul de mountainbike. Atmosfera a fost perfecta, ne-am distrat si am facut ce ne place mai mult - la vale si la deal pe mtb. Organizatorii si cei doi "filmatori" au fost foarte atenti la detalii si au dat dovada de un profesionalism rar intalnit. Am transpirat putin, am tras duble si de cate 20 de ori dar dupa o saptamana a venit si rezultatul.
Nu pot sa va explic ce sensatie am cand ma uit la promo, m-as uita de 1000 de ori si parca de fiecare data imi cresc aripi... Ard de nerabdare sa aud startul! Nu ma asteptam ca montajul si imaginile sa iasa atat de perfect, m-a lasat cu gura cascata. Promo-ul o sa fie difuzat si la tv in zilele urmatoarea dar nu stiu inca unde si cand.

Multumesc inca odata baietilor de la Cetatea Brasovului pentru invitatie si pentru munca pe care o depun pentru Duatlon: Max, Ovi, Vlad si restul echipei si bineinteles celor 2 filmatori Calin Manescu si Alex Munteanu. Bravo baieti!



Ne vedem la start: Aleea de sub Tampa, Brasov - 18 Septembrie 2010. www.duatlon.ro

P.S. Cei care vor sa dea o mana de ajutor la concurs sunt asteptati pe 12
Septembrie Ora 15:00 in parculetul de langa Centrul de Agrement.

No comments:

Post a Comment